NU med iphone

Velkommen til det 21. århundrede, sagde min søn.

Ja, bedre sent end aldrig. Jeg har nu – endelig –  ønsket mig – og fået – en iphone. Hvilket betyder at vores fastnet nummmer om føje tid ikke længere vil virke, man skal ringe til Mick på hans mobil og til mig på min mobil.

Iphone

Jeg har også anskaffet mig en ny mac. Både iphone og mac er brugte modeller, sådan er det lissom her i huset. Men gode – og meget nyere end min “gamle” mac og meget, meget, meget nyere min gamle mobiltelefon, som i øvrigt også var en genbrugs.

Computeren er hurtig. Jeg NYDER det. Jeg bruger min computer relativt meget – det er simpelthen skønt, når funktionaliteten er i top i realation til netop dét ens behov er.

Iphone´en, den skal jeg først lære at bruge. Jeg kan ringe fra den på nuværende tidspunkt og sikkert også tage den hvis nogen ringer til mig. Og så et par funktioner mere. Men det skal nok komme. Iphone´en er i øvrigt en gave fra min skønne søn. Hvor heldig haf man lov at være?

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Iphone er nok tidens løsen , så du får sikkert stor glæde af den og kan undvære fastnettelefonen.
    KH mor

Skriv et svar

