En ny dag – et nyt nu

Det er lørdag morgen.

Jeg sidder i min seng.

Døren ud til er åben, den friske luft strømmer ind.

Katten mjaver.

Fuglene synger.

Vinden blæser.

Det er overskyet. Jorden har godt af regnen, som er strømmet gavmildt de seneste dage.

Jeg glæder mig over den ny dag.

Jeg glæder mig over at være til.

William Houmann kommer, vi skal holde plantekursus, jeg vil lave indisk inspireret mad i aften og jeg vil plukke rabarber og bage en kage til kurset.

Det bliver – endnu en – god dag.

Billedet er fra Den Helbredende Have på Fejø for en uge siden, vi åbnede den 1. maj.

havefoto

Published by: Anne Moloney, Fejø Retreat

I live together with my husband at the most wonderful place of Fejø Retreat. I am a trained mindfulness meditation teacher and body psychotherapist. On the land we are realizing our permaculture design with the help of many volunteers. A healing garden opened in 2013.

Kategorier Uncategorized1 kommentar

One thought on “En ny dag – et nyt nu”

  1. Dejligt at høre nyt fra det lille Paradis på Fejø. I denne tid gror alting jo voldsomt, så der hersker vel travlhed dernede.
    KH mor

Skriv et svar

