Blæsvejr

Jeg elsker udsigten her fra mit vindue.

Via sengen, hvor jeg elsker at sidde med morgenkaffen og filosofere lidt.

Efter at vi har fået trådløst netværk, wifi, kan jeg sidder her med den bærbare og også få ordnet dagens mailkorrespondance, blogge og hvad jeg ellers foretager mig via nettet. Når man bor på en ø er internettet en super kilde til information om og kontakt til “den store verden” – jeg kan dog forstå at internettet også benyttes flittigt i verdens storbyer.

Dagen i dag byder på mere “arbejde” i køkkenhaven, det nærmer sig at den er tilsået. I går så jeg til min store glæde at solsikkerne er spiret frem og en græskarplante, som jeg har sået indendøre og plantet ud, den klarer sig fortrinligt. Jeg har 3 græskarplanter mere, som skal plantes ud deroppe men jeg tror de knækker, hvis jeg gør forsøget i dag.

Dagens foto er noget forældet, det er fra 13. april. Det er vores søde italienske woof´er Rosella, som har taget det, hun er rejst igen, nu.

anne_i_haven

 

2 Comments Add yours

  1. Miri siger:

    Hvilket dejligt billede🙂

  2. Anonym siger:

    Om det blæser, regner eller det er solskin, er der sikkert rart i Fejøhaven med de mange helbredende planter, der sikkert nyder klimaet på det gode voksested.
    KH mor

Skriv et svar

