Mørkemorgen

Jeg vågner tidligt, halv fire. Det er endnu mørkt. Men fuglene er begyndt.

Jeg gik tidligt i seng, hvad pyt, 7 timers søvn er vel nok.

I dag skal jeg på arbejde i Lolland Kommune, Socialpsykiatri, §85 udkørende enhed. Jeg besøger borgere med en psykiatrisk diagnose i eget hjem, bostøtte. Det kan jeg godt lide, kan selv tilrettelægge, gode kolleger.

I aften til møde i Fejøforeningen om strategi til skolens bevarelse.

Jacob klarer ærterne i Haven og herhjemme, der er een wwoof´er plus en mand i jobafklaring.

Dagens foto er anisisop, foto: Rossella

citronverbena

 

2 Comments Add yours

  1. Anonym siger:

    Dejligt at læse om dit travle Fejø-liv, der er nok at se til både ude og hjemme.
    KH mor

  2. Miri siger:

    Et godt liv🙂

Skriv et svar

