Dans med mere

Det er blevet hen på eftermiddagen, først på aftenen. Lyset er smukt og det er nogenlunde stille. Jeg kunne så pastinakfrø, det mangler jeg. Men, vi skal op på skolen og danse, vi danser lindy hop hver onsdag, vores unge haveleder Jacob lærer fra sig, det er sjovt. Og god motion.

 

I går gik jeg længe i køkkenhaven efter arbejdet. Selv om det blæste kunne jeg plante kål ud, hvidkål og rødkål. Og bønner, som jeg havde haft i vand, så skulle de spire bedre.

Det er ikke meget, som mangler deroppe i køkkenhaven, det er dejligt. Glæder mig til at sætte tænderne i squash, ærter, bønner, kål, løg, hvidløg. For ikke tale om at fryde mig over det mens det gror.

dans

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Både stor haveglæde og meget stor danseglæde, dejligt at læse om.
    KH mor.

Skriv et svar

