Dage i socialpsykiatrien

Jeg er i en udkørende funktion, jeg besøger borgerne i eget hjem. Det er dejligt ikke at være på en institution og lettere at møde folk i øjenhøjde, når det foregår hjemme hos dem selv.

Det er forskelligt hvor lang tid de forskellige er visiteret til. Nogen får besøg to gange om ugen, andre en gang hver 2. uge. Jeg har en del personer på min liste, ni tror jeg, og jeg kører ud tirsdag – torsdag. 3 lønarbejdsdage. Mandage og fredage er jeg her, det passer mig fint at jeg ikke skal af sted til Lolland hver eneste dag.

Jeg føler jeg gør en forskel. At det er godt, jeg er der.

Og det er godt.

2 Comments Add yours

  1. Anonym siger:

    Det må væres meget positivt, at man føler at kunne gøre en forskel i sit daglige job. Ellers er der sikkert mange job, der ikke kan give os den følelse.
    KH mor

  2. Miri siger:

    Jeg må give din mor helt ret.
    Du er heldig🙂

Skriv et svar

