Rengøringsdag forude

i går havde vi en skøøøn tur, dejligt vejr, dejligt selskab. Og hold da op, hvor jeg kørte i mange timer, så jeg faldt omkuld og gik ud som et lys så snart vi var hjemme og bilen var tømt.

Den der sover synder ikke og jeg har sovet i mange timer – nu er jeg frisk, solen skinner og jeg vil så de frø i køkkenhaven, som jeg fik af min mor i går. Purløg, morgenfrue og ærteblomst. Ja, ærteblomsten sår jeg nok først i morgen, for den skal helst ligge i bløs inden man sår.

Ellers har jeg tænkt mig at gøre rent. Over det hele. Her, på værelset, i alrummet, i bryggerset og i det gamle køkken plus multtoilettet. Nu må vi se hvor længe jeg holder. Jeg vil gøre hvad jeg kan for at nyde det, arbejde meditativt, stille og roligt.

 

 

 

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Kære Anne og Mick. Når vejrguderne har skabt det allerbedste forårsvejr, og ens familie gider køre en tur med en gammel kone, så indfinder der sig en stjernestund for sådan en som mig. Tak for gårsdagens stjernestund.
    KH Mor

Skriv et svar

