Pinse med overraskelser

Havde afsat dagen, pinsedag, til at jeg SKULLE sy nogle hyndebetræk færdig til Pil og Thomas, jeg har kun været 4 mdr om det……  Rent faktisk fik jeg det gjort, så det var jo godt, altid dejligt at kunne lægge en opgave på hylden og fryde sig over resultatet af indsatsen.

Nå, men vejret var jo dejligt og Mick anrettede frokost som vi sad og nød ude i Den Helbredende Have. Da vi var færdige og jeg egentlig burde gå ind og fortsætte med at sy, kom to gæster ind i Haven. Kvinden i rød T-shirt gik forrest og da hun var inde på plænen tænkte jeg: Det ligner Helene. Tanker er toldfri og jeg ved ikke hvorfor jeg lige kom i tanker om Helene, bortset altså fra at jeg åbenbart – på afstand – syntes hun lignede. Kvinden gik rundt i haven, meget interesseret og kom til sidst op ad den sti, hvor jeg sad. Hun tiltalte mig og sagde: Nu må vi se om du kan gætte hvem jeg er. Og så VAR det Helene!!  Og manden var hendes mand Per.

Hold da op hvor var det hyggeligt at sidde dér og sludre. Jo, der er masser af gode overraskelser til i verden.

2 Comments Add yours

  1. Anonym siger:

    Som jeg husker det, var I lige gamle du og Helene. Men årene er jo gået, så det har vel været svært lige at genkende hinanden. Men en god oplevelse har det altså været.
    KH mor

  2. twitter siger:

    I do accept as true with all the ideas you’ve introduced for
    your post. They are really convincing and will definitely
    work. Still, the posts are too short for starters. May just you please prolong them a bit from next time?

    Thank you for the post.

Skriv et svar

