Der kom et brev med posten

hundetunge

I december måned havde Foreningen af Historiske Planter på Møn  (den holder til på Møn in real life) en julekalender, på Facebook,  hvor man hver dag fik præsenteret en plante som foto og skulle man gætte hvilken plante, det var. Jeg syntes det var sjovt  –  jeg er jo i proces med at lære alle disse planter at kende – og jeg deltog og gættede også mange af dem. Denne, hundetunge, kendte jeg dog ikke. Og tænk, så kom der den fiiiiineste lille frøpose med posten, vedlagt følgebrev med tak for min aktive deltagelse, underskrevet af min eks mand, Jens Refstrup, som er kasserer i foreningen. Det er da lidt sjovt.

One Comment Add yours

  1. Esther Vinter Pedersen siger:

    Frøene putter du nok i jorden, så er det spændende, om der i løbet af sommeren 2015 kommer små spændende planter.
    KH mor

Skriv et svar

