En frokost som fødselsdagsgave

I april i dette herrens år 2015 blev jeg 63 og een af de skønne gaver jeg fik var en frokost. Det var Astrid, som er her som langtidsfrivillig, som gav mig denne gave, jeg kunne inviteret hvem jeg ville og så ville hun sørge for en dejlig frokost.

fodselsdagsfrokost1

Dagen for dette blev i går, søndag den 7. juni. Jeg havde inviteret 4 skønne kvinder og de to af dem kunne rent faktisk komme.

Astrid inviterede på en 6 retters menu, komponeret af hvad vi har lige ved hånden. Hendes kæreste hjalp til og jeg tror de hyggede sig. Vi hyggede os gevaldigt med at spise de lækre, spændende, insprerende, anderledes retter.

fodselsdagsfrokost2 Først var det rå stikkelsbær med en fennikel/chili sirup, serveret med sprøde, rå blade af skt. hansurt og en dejlig drik med solbær og krydderurter.

 

 

 

fodselsdagsfrokost3 fodselsdagsfrokost4 fodselsdagsfrokost5 fodselsdagsfrokost6 fodselsdagsfrokost7 fodselsdagsfrokost8 fodselsdagsfrokost9

Hmmm, jeg ved ikke lige hvad der sker, men allebillederne vil ikke skilles….. jeg ville ellers have skrevet under hver af delikatesserne hvad det er. Til sidst to skønne gaver.

Tak, tak og tak til Astrid hjerte2

 

Tekst og foto: Anne Moloney; det lille hjerte er tegnet af Lotte Rosenkilde; opload 09.06.2015

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    En dejlig fødselsdagsgave må det være at få velsmagende retter serveret i det grønne på en dejlig junidag, og så i godt selskab.
    KH mor

Skriv et svar

