Permakultur diplom proces designs

Hvordan går det med de 10 designs, jeg skal udarbejde?

De  skal sendes til min vejleder den 2. januar, så der er i og for sig tid nok, men jeg forsøger at lave lidt hver dag. Og det lykkes, stort set.  Een af de ting, som jeg behøver at lære mig er at sende mails i bundter, det har jeg forsøgt for første gang i dag via et system, der hedder mailchimp, det gik vist meget godt. Men som med alt, så skal man jo lige lære det – og så skal man også helst bruge det for at kunne huskle hvordan det nu er, man bruger det. Vi får se!!!

Her er listen over de designs, som skal være klar til at sende af sted 2. januar plus en lille opdatering på hvordan det går med dem.

1.Learning pathway, 2nd time. Dette design fik jeg smidt direkte tilbage i hovedet ved min færste vejledning fordi det ikke var godt nok. Det vidste jeg nu godt – men jeg er “på den igen” og det bliver vist bedre….
2. Functionality beds: er nået meget langt med dette, mangler at rentegne oversigten over alle funktionsbedene. Og så skrive lidt mere.
3. Yurt; går godt……
4. Internal Communication structure for Danish LAND Center network: går godt, har planlagt en workshop; denne workshop er en vigtig del af designet.
5. Info strategy of Healing Garden and Fejø Retreat LAND Center; dette er en KÆMPE opgave, som jeg ikke har et samlet overblik over endnu. Pyh…..
6. Integration of mindfulness and permaculture: er så småt i gang, men det er svært……

7. Lenes have; er gået i gang, men Lene har været syg. Det design skal nu nok blive klar til 2. januar.

Skriv et svar

