Morgenlys med sne

morgenlysmedsne

Jeg hører lyden af dryp.

Jeg havde ikke troet det.

At sneen skulle komme.

De taler tit om dit og dat rent vejrmæssigt, og så passer det ikke. Synes jeg.

Men sneen kom, som våd fygesne i aftes og i nat. Den ligger våd og klistret over det hele nu, men ikke uden skønhed, ikke mindst fordi alle bladene ikke er blæst af træerne endnu, i øvrigt ganske usædvanligt for en novemberdag.

Så det tør, det er tøsne. Men bilen skal da ind i laden i nat.

 

 

Published by: Anne Moloney, Fejø Retreat

I live together with my husband at the most wonderful place of Fejø Retreat. I am a trained mindfulness meditation teacher and body psychotherapist. On the land we are realizing our permaculture design with the help of many volunteers. A healing garden opened in 2013.

Kategorier Uncategorized2 kommentarer

2 thoughts on “Morgenlys med sne”

  1. Kære Anne Moloney!

    Jeg har prøvet efterhånden mange gange at afmelde dine mails, hvad skal jeg gøre for at få det effektueret?

    Kærlige hilsner Pia Sommer

    Den 9. november 2016 kl. 08.43 skrev VI ER EN DEL AF JORDEN :

    > Anne Moloney, Fejø Retreat posted: ” Hej hører lyden af dryp. Jeg havde > ikke troet det. At sneen skulle komme. De taler tit om dit og dat rent > vejrmæssigt, og så passer det ikke. Synes jeg. Men sneen kom, som våd > fygesne i aftes og i nat. Den ligger våd og klistret over det hele nu, me” >

Skriv et svar

