Cafe Hildegard

stempelkander.jpg

Forleden var jeg i Ikea for at købe disse to stempelkande af metal. De skal bruges til sommer, når vi i forbindelse med Kammermusikfestivalen på Fejø skal have en lille cafe her på Fejø Retreat og Den Helbredende Have på Fejø. Først havde jeg tænkt at vi skulle have en kaffe latte maskine, eller hvad sådan noget hedder, men sådan een koster flere tusind kroner. Disse stempelkander vil kunne brygge forskellige slags kaffe og så skal jeg have fat i een eller anden for for mælkeskummer.

Man skal kunne finde fred og ro midt i den skønne festival, som også er meget travl for musikerne og man skal kunne få kvalitetskaffe. Jeg ved ikke hvad der ellers er behov for, der er også god tid, endnu.

Billedet er Hildegards verdensæg, een af hendes visioner. Jeg elsker det billede.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Dejligt at læse om både stempelkaffekander og se Hildegard-ægget.
    KH Mor

Skriv et svar

