Isblomster

Så kom frosten. Solen skinner og det er usigeligt smukt med isblomster på de 1-lags ruder vi har i havestuen. På termoruderne kommer isblomsterne ikke.

Der har været noget højvande, færgen har været indstillet et halvt døgns tid, ikke grund storm, men grundet forhøjet vandstand. Jeg har ikke ved selvsyn set vandet løbe ud over havnebolværket, men flere af min med øboer har flittigt fotograferet så jeg vis de sociale medier har kunnet holde mig underrettet.

Dagen i dag er en ny dag, et nyt blad i livets bog som endnu ikke er skrevet. I aften kan jeg læse hvad der kom til at stå.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    5. januar 2017 blev en flot solfyldt dag, men i hvert fald 5 graders frost hele dagen. Gik en lille tur, vinden holdt ikke hviledag. Det var jo koldt, så jeg fandt ret hurtigt ind i den varme stue igen.
    Kærlige hilsner fra Mor

Skriv et svar

