Tåget søndag

Jeg må ud i det. Billedet her er fra en anden dag, hvor der var rimfrost. På billedet er solen på vej frem, men i dag er det som grå ærtesuppe.

Den indre stemme siger: Tag dig nu sammen, du siger jo slev at du vil gå!!

Kroppen bliver stædigt liggende i den behagelige dynevarme.

Nå, nu står jeg op. Suk. Og lur mig, om jeg ikke også kommer ud at gå.

Men det er nu dejligt at ligge længe i sengen en gang imellem, drikke kaffe, læse (jeg er i gang med en skøn bog, Permaculture and Spirituality) og surfe på nettet.

Livet er ikke det værste man har!!

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Kære Anne. Så havde jeg i dag besøg af kusine Kitte, der er i det sydlige Danmark for en stund. Rart at se familie engang imellem, vi havde en rar snakkeeftermiddag. Skulle hilse. Masser af KH fra Mor

Skriv et svar

