Blade, blade, blade

Her kom så billedet – sådan er livet, nogen gange fungerer det og nogengange fungerer det nogenlunde. Men her er bladbunken, den ligger stadig derude. Nu skal jeg bage, jeg har lovet at bage til i morgen tidlige hvor der er overnattende gæster til morgenmad hos Evas søn Peter, der liger er blvet 18 år, det fejres med de nærmeste i dag. Vi skal med, det er jo lidt af en ære. Og jeg bager så til i morgen. Her til formiddag havde jeg en klient og ja, bldene fik lov at ligge. Men de luner jo godt, uanset hvor de er.

One Comment Add yours

  1. evp siger:

    Nu vil jeg rive lidt blade sammen, medens vejret stadig er så flot, så flot. Bare så vinden lader dem ligge, hvor jeg nu finder plads til dem.
    KH mor

Skriv et svar

