Drømme cirkel om Fejø Skole, i dag og i fremtiden

I dag skal der være drømmecirkel om Fejø Skole. Det er Susanne Lautrop og mig selv, der er initiativtagere og vi skal for første gang afprøve et såkaldt “community building” redskab i praksis ude på øem. Vi har afprøvet det, dels for os selv i vores eget samarbejde, dels i Fejø Permakultur  og Omstillingsinitiativ. NOget tyder på at det er et rimeligt potent værktøj, nu må vi se. Det er i eftern´middag, kl 14 på skolen, jeg skal være der 13.30 og jeg er totalt nervøs. Men det skal nok gå godt, det plejer det pg vi er også vældig godt forberedte. Nervøsiteten, der er bare en del af min personlighed, som jeg endnu ikke helt har lært at acceptere og leve med, det føles så pokkers ubehageligt.

Men sådan er det. Jeg glæder mig også. Nu vil jeg lave en blog, hvor både drømmene og tematiseringerne kan fremgå.

One Comment Add yours

  1. Anonym siger:

    Håber noget af nervøsiteten fordufter, så det bliver en god drømmecirkel.
    KH mor

Skriv et svar

