Lære hele livet

Så.

Nu har jeg lært at loade fotos op på Google drive.

Lægge en video ud på Facebook.

Lave et slideshow på min blog, se link her: https://fejoeretreat.wordpress.com/2016/03/21/nu-bygger-vi-yurten/

Og lige nu uploader jeg videoen til min helt egen kanal på you tube.

 

Yeah!!

6 unge mennesker er her nu for at deltage i yurtebyggeriet og det går SUPER. Jeg er simpethen så spændt på om vi rent faktisk har en yurte som vi kan indvie på fredag!

Her er partyteltet, et let derangeret eet som vi fik af nogle venner på Fejø for et par år siden, vi har repareret det og det virker udemærket. Det fungerer fint som værksted.

yurt2016_1

One Comment Add yours

  1. Esther Vinter Pedersen siger:

    Kære Anne.

    Så har jeg kigget på billeder med arbejdet med denne nye yurt, spændende ser det ud. Håber yurten bliver til gavn og glæde i lang tid fremover.

    Masser af KH fra Mor

    Fra: VI ER EN DEL AF JORDEN [mailto:comment-reply@wordpress.com] Sendt: 22. marts 2016 04:41 Til: edbent@youmail.dk Emne: [Nyt indlæg] Lære hele livet

    Anne Moloney, Fejø Retreat posted: “SÃ¥. Nu har jeg lært at loade fotos op pÃ¥ Google drive. Lægge en video ud pÃ¥ Facebook. Lave et slideshow pÃ¥ min blog, se link her: https://fejoeretreat.wordpress.com/2016/03/21/nu-bygger-vi-yurten/ Og lige nu uploader jeg videoen til min helt egen kana”

Skriv et svar

