Mandag morgen

Sovet godt – tjek

Vågner tidligt – tjek

Ordner noget planlægning til yurtebygningsugen til påske – tjek

Kaffe – tjek

I går holdt jeg telefonmøde med Soleah, som kommer og står for yurtebyggeriet. Der mangler stadig en del forberedelser, men meget er på plads. Der er 5 tilmeldte, jeg har plads til 6 ud over Soleah og mig selv, så vi bliver 8 personer i alt.

Så havde jeg planer om at gøre lidt rent, men det mest af tiden gik med administrative ting. Jeg fik da lige støvsuget i alrummet. Så holdt jeg et lille møde med manden og sønnen og så kom en videojournalist og hand cameramand – som var en dame. Det var noget om spørgsmålet om flygtninge. Og så til sangeftermiddag i konfirmandstuen.

Inden det hele gik i gang var jeg ude at gå min gode lange gåtur i dejligt solskinsvejr. Senere på dagen kom skyerne og det skiftede til regn og slud.

Dagen gik hurtigt i går, men det var en god dag.

Hvad mon dagen bringer i dag?

Jeg er sikker på det bliver en god dag, ok sikker kan man vel ikke være, men min fornemmelse er god.

 

 

 

Skriv et svar

