Buketter af vilde blomster

Da bordene skulle pyntes til “Store Dansedag” var der ikke for mange blomster i bedene – det har jeg noteret mig de andre år, at når først juli er overstået, så mangler jeg blomstrende planter bortset fra roserne. Jeg har ikke rigtig fået gjort noget ved det, endnu. Men så gik vi en tur i grøftekanten og på marken – der var sandelig nogen der havde sørget for den fineste mangfoldighed af blomstrende planter.

Smukt

2 Comments Add yours

  1. esther vinter pedersen siger:

    Dejligt med blomster, dejligt med vilde blomster. Så er der nogen midt imellem, hvad med efterårsanamoner? Vores blomstrer vildt udenfor vinduerne. KH mor

  2. annemoloney siger:

    Efterårsanemonerne er lige begyndt at blomstre, de er så smukke – men noget invasive. Jeg forsøger at holde dem lidt i ave

Skriv et svar

