Flere svampeagurker

flere_svampeDer er simpelthen 3 frø mere, der har spiret.

Konen med æggene: Hvis alle 6 planter overlever og de hvar får 6 frugter og hver frugt bliver tørret og skåret til 6 svampe – så bliver der flere svampe end jeg kan regne ud med hovedregning. Eller vent nu lidt, 6 x 36 – det er 216. Tror jeg. Og hvis jeg så sælger hver svamp for 10 kroner, så var den pose frø godt nok mange penge værd!! OG hvem ved, måske kommer der 10 frugter på hver plante. Jeg GLÆDER mig som et lille barn til at se dem udvikle sig – jeg må hellere flette nogen stativer til dem! Jeg har jo pilen klar derude.

3 Comments Add yours

  1. Madame siger:

    Haha, ja, det er jo svimlende så mange svampeagurker, du får🙂 Jeg håber, du viser os deres vækst – det bliver smukt med pilestativer, de kan klatre opad .

  2. evp siger:

    Sjovt at høre lidt om svampeagurker, det er nok hverken svamp eller agurk, men spændende, hvad det så kan blive til.
    KH mor

  3. Lotte siger:

    Jeg morer mig sådan over din begejstring – og over de tre sløve frø, som lige lod vente på sig, inden de vågnede af dvalen. Godt nok spændende hvad det ender med….

Skriv et svar

