Hjemme igen

sylt_og_chutInden jeg tog af sted fik jeg lavet etiketter og sat dem på stikkelsbærsyltetøjet og chutneyen. Det hele står endnu på kommoden i stuen!

Chutney skal som bekendt stå og modne, det har den gjort og det smager godt, ikke særlig stærkt hvad jeg havde troet, da der er chili i. Men det er særlig kunst at styre smagen af chili, godt at der er meget man stadig kan lære!

4 Comments Add yours

  1. evp siger:

    Det ser ganske flot ud med disse hjemmelavede produkter. Det er nok bedre, der er for lidt chili i end for meget.
    KH mor

  2. John Larsen siger:

    Det var da ganske imponerende med det permakultur-kursus, og den plan, der kom ud af det! Glæder mig til at høre mere om det. John på Fejø

  3. Losarinas mor siger:

    Det er ikke dårligt at vende hjem til. Jeg købte et glas økologisk italiensk stikkelsbær marmelade….Det så ud og smagte som babymos.. ØV ! Kom til at tænke på dig og dine stikkelsbær lækkerier🙂

  4. Slurp – hvor ser det bare laekkert ud.🙂

Skriv et svar

